Splošno
V nadaljevanju navedeni pogoji veljajo za vse naše ponudbe in vsako prodajo oziroma dobavo blaga ali storitev družbe Riko Ekos d.o.o..
Kupčevi ali katerekoli drugačni pogoji od splošnih prodajnih pogojev veljajo le, če so bili s strani družbe Riko Ekos d.o.o. pisno potrjeni in so navedeni v potrditvi naročila kupca. Kot pisno potrjeni veljajo tudi naša potrdila poslana po elektronski pošti.
Ustni dogovori veljajo le, če so bili s strani družbe Riko Ekos d.o.o. pisno potrjeni.
Potrjeni dogovor o odstopanju posamezne točke od točke iz splošnih prodajnih pogojev družbe Riko Ekos d.o.o. ne vpliva na veljavnost ostalih točk oziroma določil teh pogojev.
Kupec ob izstavitvi potrditve naročila, najkasneje pa ob prejemu blaga, sprejme in prizna splošne prodajne pogoje družbe Riko Ekos d.o.o.
Splošno uporabljeni izrazi:
PRODAJALEC, PONUDNIK, DRUŽBA: Riko Ekos d.o.o.
NAROČNIK, KUPEC, POTROŠNIK: vsaka fizična in pravna oseba ter vse fizične osebe, ki delujejo v imenu pravne osebe
ARTKEL, OPREMA, PRODUKTI, IZDELEK: so izdelki oziroma produkti, ki jih ima v ponudbi prodajalec.
UPORABNIK: vsak obiskovalec spletne strani
Prodajni pogoji
Omejitev odgovornosti
Družba Riko Ekos d.o.o. se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo in družba Riko Ekos d.o.o. ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili spremembo ali odstop od naročila.
Sklepanje pogodb in naročil
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali naročilo, zagotovil naslednje informacije:
Pogodba oz. naročilo je sklenjeno, kadar sta naročnik in prodajalec soglasno sprejela prodajne pogodbe, cene in datume dobave / izvedbe, načine odpreme oz. v kolikor j to določeno, ko prodajalec naročniku posreduje pisno potrjen dokument naročila in hkrati ko dobavitelj prejme vplačan avans (v kolikor je ta pogoj pri naročilu). Pogodbe na daljavo so sklenjene pisno ali ustno med ponudnikom in kupcem z izdajo potrdila naročila kupca ali s pomočjo sredstva za komuniciranje na daljavo (elektronska pošta, slikovno gradivo), ki omogoča sklenitev pogodbe tako, da ni potrebna istočasna fizična prisotnost pogodbenih strank. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je torej sklenjena v trenutku, ko ponudnik pisno ali ustno potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za družbo Riko Ekos d.o.o., kot za kupca.
Vsa potrjena naročila obravnavamo kot nepreklicna. Prodajna pogodba (to je elektronsko sporočilo o statusu naročila ali potrditev naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema potrjenega naročila kupca.
Družba kupcu skupaj z blagom izda dobavnico, v roku 5 delovnih dni pa tudi račun.
Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
Odprema
Za razlago dobavnega pogoja oziroma odpreme blaga veljajo določila Mednarodne trgovinske zbornice iz Pariza, to so določila predpisov INCOTERMS 2000.
Kraj odpreme za dobavo blaga je na sedežu družbe Riko Ekos d.o.o., Mali Log 2a, 1318 Loški Potok.
Tveganje za izgubo ali poškodbo blaga se prenese na kupca s predajo blaga prevozniku, špediterju ali naročniku osebno. Blago, pripravljeno za osebni prevzem, mora naročnik prevzeti v roku 5 delovnih dni. V nasprotnem primeru ga lahko na stroške in na tveganje naročnika pošljemo ali uskladiščimo na stroške naročnika.
Dobavni rok
Dobavni rok začne teči po potrditvi naročila s strani družbe Riko Ekos d.o.o..
– Za dobavni rok oziroma za datum dobave štejemo dan, ko je blago odposlano iz našega skladišča ali dan, ko je bil kupec obveščen, da je blago pripravljeno za prevzem.
– V kolikor vseh artiklov ni na zalogi, si pridržujemo pravico do delnih dobav.
– Potrjeni dobavni rok se lahko podaljša v primeru naknadne spremembe kupčevega naročila (količina, tehnična specifikacija, izvedba, itd.) in v primerih, na katere družba Riko Ekos d.o.o. nima nobenega vpliva, to je v primerih višje sile. Kot višjo silo razumemo podaljšanje dobavnih rokov zaradi večjih strojelomov v podjetju Riko Ekos d.o.o., stavk, naravnih in drugih nesreč, vojnega stanja in podobno. Kot višjo silo razumemo tudi bistveno podaljšanje dobavnih rokov naših dobaviteljev zaradi podaljšanja dobavnih rokov njihovih pod dobaviteljev. Podaljšanje dobavnega roka v takih primerih je enako času trajanja višje sile in potrebnemu času ponovnega zagona proizvodnje pri našem dobavitelju. Kupec lahko v primeru zamude dobavnega roka določi nov razumen dobavni rok, v katerem mora družba Riko Ekos d.o.o. blago dobaviti, sicer lahko kupec brez obveznosti odstopi od naročila. Če kupec utrpi škodo, povzročeno zaradi zamude dobave po krivdi družbe Riko Ekos d.o.o., je upravičen do odškodnine za zamudo, ki se v kolikor ni opredeljena v naročilu kupca ali pogodbi dogovori naknadno.
Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti v roku 7 dni od obvestila o zaključenem naročilu oz. obvestila, da je blago pripravljeno na prevzem (v primeru osebnega prevzema na podjetju). V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame in je blago po preteku čakalnega roka na dostavni službi vrnjeno na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren tudi za plačilo stroškov dodatnega pošiljanja/vračila blaga podjetju.
Plačila
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
V kolikor kupec želi izstavitev računa na pravno osebo, se šteje, da sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za pravne osebe. Glavna razlika glede na fizične osebe (potrošnike) je v možnostih odstopa od pogodbe: pravnim osebam je omogočeno le vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev in napak na artiklih. Pravne osebe pa nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo ti Splošni pogoji poslovanja, z razliko od zgoraj navedene možnosti odstopa od pogodbe.
Kupec – fizična oseba ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) pravico, da vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu nas mora kupec pisno obvestiti najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer preko kontaktnega obrazca oz. elektronske pošte na elektronski naslov nabava@riko-ekos.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku 14 dni od prejetja blaga se hkrati šteje za sporočilo o nameravanem vračilu.
Blago morate vrniti v ustrezni embalaži, z originalno etiketo, nepoškodovano in v nespremenjeni količini in obliki, izdelek tudi ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Riko Ekos, d.o.o., Mali Log 2a, 1318 Loški Potok. Svetujemo vam uporabo dostavne službe, ki omogoča sledenje pošiljkam; blago ustrezno pripravite za transport. Blago lahko vrnete tudi osebno. Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V primeru odstopa od pogodbe družba Riko Ekos d.o.o. nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Družba Riko Ekos d.o.o. vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Omogočamo tudi zamenjavo izdelka iz obstoječega prodajnega. V primeru menjave stroške poštnine krije kupec. V kolikor je tako dogovorjeno z obeh pogodbenih strani, se lahko kupcu izda tudi dobropis, ki ga koriti ob naslednjem nakupu, vendar ne kasneje kot v roku 1 leta od izdaje dobropisa.
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih in reklamacijskih pogojev. Slednji namreč nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo za to potrebno navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za fizične osebe.
Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Garancije in reklamacije
Za prodane izdelke prevzemamo jamstvo za kakovost oziroma neoporečnost dobavljenega blaga v v skladu s kataloškimi podatki ter v skladu s predhodnimi pisnimi dogovori.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, lahko kupec kontaktira prodajalca, ki mu bo zagotovil ažurno informacijo.
Kupec lahko:
– količinsko ali kakovostno odstopanje dobavljenega blaga pisno javi oziroma reklamira najkasneje v 8 dneh po prejemu blaga.
– kupec lahko skrite napake oziroma skrita odstopanja kakovosti pisno javi oziroma reklamira takoj po odkritju, vendar najkasneje 3 mesecev od prevzema blaga.
Napaka je stvarna / skrita:
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Kupec kot potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. V obvestilu o napaki mora natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Za ostale pravice in obveznosti v zvezi s stvarnimi napakami se neposredno uporabljajo določbe ZVPot in Obligacijskega zakonika (v nadaljevanju: OZ).
– v primeru predhodnega tehničnega prevzema blaga, kupec ni upravičen do naknadne reklamacije blaga, razen v primeru skrite napake.
Artikle vezane na reklamacijo mora kupec vrniti v čim krajšem času na sedež podjetja, da se lahko omogoči ugotavljanje upravičenosti reklamacije. V nasprotnem primeru kupec izgubi pravico do pritožbe oziroma reklamacije. Kadar to ni možno (v primeru prodaje večjih artiklov), se lahko po dogovoru ogled reklamacij vrši na sedežu kupca.
Če je reklamacija kupca upravičena, se jo obvezujemo odpraviti v najkrajšem možnem času, to je v najkrajšem razumnem roku.
Ne upoštevamo reklamacije, nastale zaradi nestrokovne uporabe in nepooblaščene ali nestrokovne montaže, zaradi nepooblaščenega in nestrokovnega posega v sam izdelek, zaradi nestrokovnega zagona, kot tudi ne zaradi nestrokovnega, pomanjkljivega ali neskrbnega ravnanja z izdelkom. Prav tako reklamacija ni priznana v primeru, ko je ugotovljeno, da artikel / izdelek ni bil vzdrževan v skladu z navodili prodajalca in v primeru vgrajenih nedovoljenih delov.
Če v splošnih prodajnih pogojih ni navedeno drugače, jamčimo za povračilo škode v primeru dokazanega kršenja pogodbe ali dokazanega kršenja drugih pisnih dogovorov, in sicer samo v primeru škode v garancijski dobi izdelka in na osnovi in v okviru obvezujoče garancije za proizvode ter v kolikor škoda ni povzročena iz malomarnosti ali namerno. Dokazovanje odškodninske odgovornosti in upravičenosti do odškodnine je na strani kupca.
Omejitev odgovornosti
prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Uporabnik uporablja podatke na prodajalčevih spletnih straneh na lastno odgovornost. Prodajalec ni odgovoren za nikakršno neposredno ali posredno škodo, ki bi lahko uporabniku nastala zaradi uporabe podatkov in/ali storitev na prodajalčevih spletnih straneh oziroma zaradi morebitnih napak ali netočnih podatkov, ki bi se znašli na spletnih straneh prodajalca. Prodajalec ni odgovoren za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko pri uporabniku nastale zaradi morebitnih tehničnih težav ali prekinitev delovanja. Prodajalec zagotavlja ustrezno opremo le na svoji spletni strani in nikakor ni odgovoren za kakršnekoli nepravilnosti ali nezakonitosti, ki bi nastale zaradi neustrezne opreme ali ravnanja uporabnika. Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka v skladu z 46. členom OZ. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. Prodajalec lahko brez opozorila prekine poslovanje z uporabnikom, v koliko je prišlo z uporabnikove strani do nespoštovanja pravil uporabe spletne trgovine. Prav tako lahko prodajalec stornira naročilo, v kolikor uporabnik predhodnega naročila ni prevzel in s tem povzročil prodajalcu materialno škodo, ki je ni poplačal. V primeru zavrnjenih paketov s strani uporabnika pošlje prodajalec predračun ne glede na izbran način plačila uporabnika. V primeru zavrnjenega paketa, se uporabniku vrne znesek nakupa brez poštnine.
Povezave na druge spletne strani
Nekatere povezave s spletnih strani prodajalca lahko vodijo na druge spletne strani, ki jih prodajalec ne upravlja, ne kontrolira niti ne preverja njihove vsebine. Prodajalec ponuja te povezave uporabniku le kot koristen dodatek. Navedene povezave na druge spletne strani ne predstavljajo odobravanja izdelkov, storitev ali informacij s strani prodajalca in ne pomenijo nobenih povezav med prodajalcem in upravljavci teh povezanih spletnih strani.
Intelektualna in avtorska lastnina
Spletna stran ter vse objavljene vsebine so last družbe Riko Ekos d.o.o..
Uporabnik sme uporabljati spletne strani prodajalca, storitve in podatke na njih le za namene, za katere je le-ta namenjena. Spletne strani niso namenjene za kakršnekoli druge namene, kot so sistematično zbiranje podatkov na spletnih straneh – bodisi ročno bodisi programsko, “vdiranje v program”, ipd. Uporabnik se obveže, da spletne strani prodajalca ne bo uporabljal zlonamerno. Prodajalec ima pravico uporabniku, za katerega obstaja utemeljen sum, da se iz njegovega internetnega priključka izvajajo določene mrežne aktivnosti s ciljem zasičenja omrežne povezave in/ali preobremenitve internetnega omrežja ali spletne strani prodajalca ter ogrožajo varnost in/ali delovanje računalnikov oz. opreme prodajalca ali računalnikov tretje osebe, nemudoma in brez predhodnega opozorila prekiniti povezavo, odvezi uporabniško ime in geslo ter onemogočiti dostop do spletne strani, dokler kršitev ni odpravljena.
Med avtorska dela sodijo predvsem vsi deli programske kode, vsa programska arhitektura in inženiring, grafični elementi, slike, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno. Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje v komercialne namene brez vednosti družbe Riko Ekos d.o.o. je prepovedano.
Vsebine, objavljene na spletni strani so last družbe Riko Ekos d.o.o. in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. V nasprotnem primeru in nezakoniti uporabi, uporabi brez dovoljenja in soglasja prodajalca ter brez navedbe virov, se smatra uporabljena lastnina družbe Riko Ekos d.o.o. kot kraja intelektualnih in avtorskih pravic.
Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa vaša opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani. Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah, prevodih in napisanem besedilu.
Vse avtorske pravice na spletni strani trgovine (vključno z vsemi slikami, fotografijami, animacijami, videi, glasbo, tekstom in datotekami) so izključna lastnina prodajalca.
Končne določbe
Prodajalec lahko spreminja te splošne pogoje poslovanja brez predhodnega soglasja uporabnikov.
Ti splošni pogoji veljajo od: 01. 06. 2021.
POLITIKA ZASEBNOSTI
Varstvo vaših osebnih podatkov nam je zelo pomembno, zato vam skupaj s kvalitetnimi vsebinami zagotavljamo tudi vašo pravico, da sami odločate o uporabi svojih podatkov. Ta politika zasebnosti ureja zbiranje, hrambo in obdelavo osebnih podatkov, ki jih upravljavec zbira od uporabnikov.
Politika varstva osebnih podatkov
Namen politike varstva osebnih podatkov je seznaniti posameznike, uporabnike storitev, sodelavce in zaposlene ter druge osebe (v nadaljevanju: posameznik), ki sodelujejo z Riko Ekos d.o.o. (v nadaljevanju: podjetje) o namenih in pravnih podlagah, varnostnih ukrepih ter pravicah posameznikov glede obdelave osebnih podatkov, ki jih izvaja naše podjetje.
Cenimo vašo zasebnost, zato vaše podatke vedno skrbno varujemo.
Vaše osebne podatke obdelujemo v skladu z evropsko zakonodajo (Uredba (EU) 2016/697 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o pretoku takih podatkov (v nadaljevanju: Splošna uredba)), veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov in drugo zakonodajo, ki nam daje pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov in internimi akti podjetja, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.
Politika varstva osebnih podatkov vsebuje informacije za posameznike, na kak način naše podjetje kot upravljalec obdeluje osebne podatke, ki jih prejme od posameznika na osnovi pravnih podlag, ki jih opisujemo v nadaljevanju.
Upravljalec
Upravljalec osebnih podatkov je podjetje:
Riko Ekos d.o.o.
Mali Log 2a, 1318 Loški Potok E-pošta: info@riko-ekos.si Tel: 01/8367-056
Kontaktna oseba za varstvo osebnih podatkov: info@riko-ekos.si
Posamezniki, na katere se nanašajo osebni podatki, lahko glede vseh vprašanj, povezanih z obdelavo njihovih osebnih podatkov in uresničevanjem njihovih pravic na podlagi Splošne uredbe stopijo v kontakt s kontaktno osebo za varstvo osebnih podatkov:
Kontakt:01/ 8367-056 E-pošta: info@riko-ekos.si
Osebni podatki
Osebni podatek je informacija, ki vas identificira: vaše ime in priimek, elektronski ali fizični naslov. Naša spletna stran ne zbira vaših osebnih podatkov razen, kadar vi to omogočite, torej ob naročilu izdelkov, oddaji povpraševanja ali kadar se naročite na naše e-novice.
Vsi vaši podatki se hranijo ves čas našega poslovnega sodelovanja oz. potencialnega poslovnega sodelovanja.Osebni podatek pomeni katero koli informacijo v zvezi z določenim ali določljivim posameznikom (v nadaljnjem besedilu: posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki); določljiv posameznik je tisti, ki ga je mogoče neposredno ali posredno določiti, zlasti z navedbo identifikatorja, kot je ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator, ali z navedbo enega ali več dejavnikov, ki so značilni za fizično, fiziološko, genetsko, duševno, gospodarsko, kulturno ali družbeno identiteto tega posameznika.
Spletno mesto ne zbira vaših osebnih podatkov, razen takrat, kadar vi to omogočite, kar se lahko zgodi takrat, ko:
– oddate spletni obrazec,
– se registrirate (naredite uporabniški račun),
– se naročite na naše e-novice.
Vaše podatke obdelujemo izključno za namene, ki so nam bili posredovani in jih hranimo v poštnem odjemalcu ali podatkovni bazi (odvisno, kako so nam bili poslani).
Varovanje osebnih podatkov
– Nikoli ne bomo zlorabili vaših osebnih podatkov na kakršen koli način.
– Vaših kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, razen če tako zahteva zakon.
– Nikoli vam ne bomo poslali e-sporočil, na katere se niste prijavili.
– Kadar koli se lahko odjavite od katere koli naše e-pošte.
Nameni obdelave in podlage za obdelavo podatkov
Podjetje zbira in obdeluje vaše osebne podatke na naslednjih pravnih podlagah:
Izvajanje pogodbe
V primeru, ko s podjetjem kot posameznik sklenete pogodbo, ta predstavlja pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov. Vaše osebne podatke smemo tako obdelovati za sklenitev in izvajanje pogodbe, kot je npr. prodaja blaga in storitev, članstvo v klubih ugodnosti, udeležba dogodkih, izobraževanjih, promocijah ipd. Če posameznik osebnih podatkov ne posreduje, podjetje ne more skleniti pogodbe, prav tako vam podjetje ne more izvesti storitve oziroma dostaviti blaga v skladu s sklenjeno pogodbo, saj nima potrebnih podatkov za izvedbo. Podjetje lahko na podlagi opravljanja zakonite dejavnosti posameznike in uporabnike njenih storitev na njihov elektronski naslov obvešča o svojih o storitvah, dogodkih, izobraževanjih, ponudbah in drugih vsebinah. Posameznik lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov ter prekliče prejemanje sporočil preko povezave za odjavo v prejetem sporočilu, ali kot zahtevek po elektronski pošti na ali z redno pošto na naslov podjetja.
Zakoniti interes
Podjetje lahko osebne podatke obdeluje tudi na podlagi zakonitega interesa, za katerega si prizadeva. Slednje ni dopustno, kadar nad takimi interesi prevladajo interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov. V primeru uporabe zakonitega interesa podjetje vedno opravi presojo skladno s Splošno uredbo.
V kolikor ste prostovoljno označili, da vas lahko obveščamo o novostih v našem podjetju, si pridružujemo pravico, da vam občasno pošljemo aktualno vsebino po e-pošti, SMS-u ali navadni pošti.
Hranimo izključno tiste podatke, ki nam jih sami pošljete preko obrazca, in sicer:
ime, priimek, e-naslov, naslov bivališča, telefonska številka, oziroma drug podatek, ki ga vpišete.
Kateri so ti podatki, je odvisno od obrazca (povpraševanje, registracija, splošna informacija, …). Obdelava osebnih podatkov posameznikov za namene neposrednega trženja se šteje za opravljeno v zakonitem interesu. Podjetje tako lahko obdeluje osebne podatke posameznikov, ki jih je zbralo iz javno dostopnih virov ali v okviru zakonitega opravljanja dejavnosti, tudi za namene ponujanja blaga, storitev, zaposlitev, obveščanja o ugodnostih, dogodkih ipd. Za dosego teh namenov lahko podjetje uporablja navadno pošto, telefonske klice, elektronsko pošto in druga telekomunikacijska sredstva. Za namene neposrednega trženja lahko podjetje obdeluje naslednje osebne podatke posameznikov: ime in priimek posameznika, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, telefonsko številko in naslov elektronske pošte. Navedene osebne podatke lahko za namene neposrednega trženja podjetje obdeluje tudi brez izrecne privolitve posameznika. Posameznik lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov ter prekliče prejemanje sporočil preko povezave za odjavo v prejetem sporočilu, ali kot zahtevek po elektronski pošti na ali z redno pošto na naslov podjetja.
Obdelava na podlagi privolitve oz. soglasja
V kolikor se izrecno strinjate z uporabo vaših osebnih podatkov za namene oglaševanja in trženja, bomo vaše podatke shranili in uporabljali v te namene, npr. za pošiljanje novic, promocij, obveščanj o posodobitvah, idr. podatke, ki ste nam jih posredovali bomo lahko uporabili za izboljšanje učinkovitosti naših storitev oglaševanja in trženja. V kolikor podjetje nima pravne podlage izkazane na osnovi zakona, pogodbene obveznosti ali zakonitega interesa, sme posameznika zaprositi za privolitev oz. soglasje. Tako lahko obdeluje določene osebne podatke posameznika tudi za naslednje namene, kadar posameznik poda za to soglasje.
Pridobljeni podatki, ki jih hrani upravljavec zbirke osebnih podatkov (pridobljene preko spletne strani):
Ob poslanih elektronskih sporočilih si upravljavec zabeleži odpiranja prejetih sporočil posameznikov in klike na povezave v prejetih sporočilih. Prav tako beleži oglede in akcije na spletni strani upravljavca. Za boljše in bolj usmerjeno posredovanje ponudb ter prilagajanje sporočil oz. komunikacije zabeležene podatke avtomatsko obdeluje, analizira, profilira ter ocenjuje aktivnost in merjenje zanimanja uporabnikov.
Pridobljeni podatki v drugih primerih:
Če posameznik poda soglasje za obdelavo osebnih podatkov in v nekem trenutku tega več ne želi, lahko zahteva prekinitev obdelave osebnih podatkov z zahtevkom po elektronski pošti na info@riko-ekos.si ali z redno pošto na naslov podjetja. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem.
Obdelava je potrebna za zaščito življenjskih interesov posameznika
V skladu z določili Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR) mora upravljavec osebnih podatkov porabniku na njegovo zahtevo:
Podjetje lahko obdeluje osebne podatke posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, v kolikor je to nujno za zaščito njegovih življenjskih interesov. Tako lahko podjetje poišče osebni dokument posameznika, preveri ali ta oseba obstaja v njegovi zbirki podatkov, preuči njegovo anamnezo ali naveže stik z njegovimi svojci za kar podjetje ne potrebujete njegove privolitve. Navedeno velja v primeru, ko je to nujno potrebno za zaščito življenjskih interesov posameznika.
Hramba in izbris osebnih podatkov
Podjetje bo hranilo osebne podatke le toliko časa, dokler bo to potrebno za uresničitev namena, zaradi katerega so bili osebni podatki zbrani in obdelovani. V kolikor podjetje podatke obdeluje na podlagi zakona, jih bo hranilo za obdobje, ki ga predpisuje zakon. Pri tem se nekateri podatki hranijo za časa sodelovanja s podjetjem, nekatere podatke pa je treba hraniti trajno.
Osebne podatke, ki jih podjetje obdeluje na osnovi pogodbenega odnosa s posameznikom, podjetje hrani za obdobje, ki je potrebno za izvršitev pogodbe in še 6 let po njenem prenehanju, razen v primerih, ko pride med posameznikom in podjetjem do spora v zvezi s pogodbo. V takem primeru hrani podjetje podatke še 10 let po pravnomočnosti sodne odločbe, arbitraže ali sodne poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 5 let od dneva mirne razrešitve spora.
Tiste osebne podatke, ki jih podjetje obdeluje na podlagi osebne privolite posameznika ali zakonitega interesa, bo podjetje hranilo do preklica privolitve ali do zahteve do izbrisa podatkov. Po prejemu preklica ali zahteve za izbris se podatki izbrišejo najkasneje v 15 dneh. Podjetje lahko te podatke izbriše tudi pred preklicem, kadar je bil dosežen namen obdelave osebnih podatkov ali če tako določa zakon.
Izjemoma lahko podjetje zavrne zahtevo za izbris iz razlogov iz Splošne uredbe, kot so našteti: uresničevanje pravice do svobode izražanja in obveščanja, izpolnjevanje pravne obveznosti obdelave, razlogi javnega interesa na področju javnega zdravja, nameni arhiviranja v javnem interesu, znanstveno- ali zgodovinsko raziskovalne nameni ali statistični nameni, izvajanje ali obramba pravnih zahtevkov.
Po preteku obdobja hrambe mora podjetje osebne podatke učinkovito in trajno izbrisati ali anonimizirati, tako da jih ni več mogoče povezati z določenim posameznikom.
Pogodbena obdelava osebnih podatkov
Podjetje lahko za posamezne obdelave osebnih podatkov na osnovi pogodbe o pogodbeni obdelavi zaupa pogodbenemu obdelovalcu. Pogodbeni obdelovalci lahko zaupane podatke obdelujejo izključno v imenu upravljavca, v mejah njegovega pooblastila, ki je zapisan v pisni pogodbi oziroma drugem pravnem aktu in skladno z nameni, ki so opredeljeni v tej politiki zasebnosti.
Pogodbeni obdelovalci, s katerimi sodeluje podjetje so predvsem:
Pogodbeni obdelovalci in območje hrambe
Upravljavec lahko zbrane osebne podatke posreduje tudi svojim pogodbenim obdelovalcem, ki lahko podatke obdelujejo izključno v okviru upravljavčevih navodil in pooblastil in ki so s pisno pogodbo, sklenjeno z upravljavcem, zavezani k zagotavljanju ustrezne ravni varstva osebnih podatkov, in sicer: za CRM, e-mail marketing sistem in sistem za marketinško avtomatizacijo. Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju EU ter jih ne iznaša v tretje države. Upravljavec lahko posreduje osebne podatke digitalnim oglaševalskim platformam (Google, Facebook, LinkedIn in podobno) in uporablja njihove piškotke, ki upravljavcu omogočajo oblikovanje bolj natančnih segmentov, prikazovanje targetiranih oglasov in ponovno trženje. S tem uporabnik dobi bolj relevantne oglase na teh platformah s strani upravljavca.
Podjetje v nobenem primeru ne bo posredovalo osebnih podatkov posameznika tretjim nepooblaščenim osebam.
Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru navodil podjetja in osebnih podatkov ne smejo uporabiti za katerekoli druge namene.
Piškotki
Kot uporabnik spletne strani www.riko-ekos.si se strinjate, da se vam v računalnik naložijo piškotki (ang. cookies) za zagotavljanje delovanja vseh funkcij spletne stani, spletno analitiko in napredno oglaševanje. Naložijo se naslednji piškotki:
Piškotki omogočajo, da se določene vsebine ali funkcije aplikacije prilagodijo za določenega obiskovalca, glede na njegove izbire ali preference ali glede na lastnosti njegove terminalske opreme. Piškotki za analitične namene omogočajo stalno izboljševanje spletnega mesta.
Piškotki niso nujni vendar lahko bistveno izboljšajo uporabniško izkušnjo. Na straneh uporabljamo piškotke izključno za analizo obiskanosti spletenga mesta. Upoštevajte, da se z uporabo spletne strani strinjate, da lahko uporabljamo piškotke.
Uporabljajo se za shranjevanje podatkov o stanju posamezne spletne strani, pomagajo pri zbiranju statistik o uporabnikih in obiskanosti spletnega mesta, itd. S pomočjo piškotkov lahko torej ocenimo učinkovitost zasnove našega spletnega mesta.
Pravice posameznika glede obdelave podatkov
Zahtevo o vpogledu v informacijo o tem, katere vaše osebne podatke hranimo, lahko kadarkoli pošljete na naš e-naslov, ali po navadni pošti na sedež podjetja, lahko pa nas pokličete tudi po telefonu. Soglasje za nadaljnjo uporabo osebnih podatkov lahko kadarkoli umaknete tako, da nam to zahtevo pošljete na e- naslov ali po navadni pošti na sedež podjetja.
V skladu s Splošno uredbo ima posameznik sledeče pravice iz varstva osebnih podatkov:
Če želi posameznik uveljavljati katero koli od prej navedenih pravic, lahko pošlje zahtevek po elektronski pošti na ali z redno pošto na naslov podjetja.
Dostop do posameznikovih osebnih podatkov in uveljavljene pravic je za posameznika brezplačno. Vendar pa lahko podjetje zaračuna razumno plačilo, v kolikor je zahteva posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, očitno neutemeljena ali pretirana, zlasti če se ponavlja. V takšnem primeru lahko podjetje zahtevo tudi zavrne.
V primeru uveljavljanja pravic iz tega naslova bo morebiti moralo podjetje od vas zahtevati določene informacije, ki mu bodo pomagale pri potrditvi identitete posameznika, kar je le varnostni ukrep, ki zagotavlja, da se osebni podatki ne razkrijejo nepooblaščenim osebam.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova lahko posameznik uporabi obrazec Informacijskega pooblaščenca, ki je dosegljiv na njihovi spletni strani. Povezava na: https://www.ip-rs.si/fileadmin/user_upload/doc/obrazci/ZVOP/Zahteva_za_seznanitev_z_lastnimi_osebnimi_podatki__Obrazec_SLOP_.doc
V primeru, da posameznik meni, da so mu pravice kršene, se lahko za zaščito ali pomoč obrne na nadzorni organ oz. na informacijskega pooblaščenca. Povezava na: https://www.ip-rs.si/zakonodaja/reforma-evropskega-zakonodajnega-okvira-za-varstvo-osebnih-podatkov/kljucna-podrocja-uredbe/prijava-krsitev/
Če ima posameznik kakršnakoli vprašanja v zvezi z obdelavo svojih osebnih podatkov, se lahko vedno obrnete na naše podjetje preko elektronske pošte na ali z redno pošto na naslov podjetja.
Objava sprememb
Vsaka sprememba naše politike o varstvu osebnih podatkov bo objavljena na spletni strani podjetja: z uporabo spletne strani posameznik potrjuje, da sprejema in soglaša s celotno vsebino te politike varstva osebnih podatkov.
Politiko varstva osebnih podatkov je družba Riko Ekos sprejela dne, 12.12.2019.
“Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj”.
Riko Ekos d.o.o.
Mali Log 2a,
SI-1318 Loški Potok
Slovenija
Zimska in letna oprema